Wednesday, April 24, 2013

Επιτήρησεις - Μέρα 2 : Μια μιξ

Πρώτα πρώτα να πω ότι αν είχα και άλλες επιτηρήσεις εκτός που τούτες τις μέρες ήταν να γράψω παραπάνω ποστ από όσα έγραψα τόσο καιρό. 2 per day. Btw υπάρχει έτσι ενδεχόμενο τέλος του άλλου μήνα αλλά δεν μας ενημέρωσαν ακόμα. 

Τα γνωστά όπως εχτές με την επιτήρηση. Κάθουμαι και προσέχω τον ένα και μοναδικό φοιτητή που επιτηρώ κάθε φορά. Σήμερα ήταν 3,5 ώρες το πρωί και 3 το απόγευμα. Το πρωί ήταν άλλος εν ήταν ο ίδιος με εχτές. Τούτος ήταν πάρα πολλά ευγενικός. Κάθε φορά που ήθελε κάτι (κόλλα, διάλειμμα για τουαλέτα ή το διάλλειμα που δικαιούται για το χέρι του) ήταν να με ρωτήσει με τρόπο σαν να και έκαμνα του χάρη που τον άφηνα. Κατά τα άλλα όμως ήρτε με τις παντόφλες. Και δεν εννοώ παπούτσια καλοκαιρινά αλλά τις παντόφλες που φορούμε σπίτι. Επαραξενεύτηκα αρκετά. Ύστερα εσκέφτηκα ότι ήταν 8.30 το πρωί,αν ήταν και στο ίδιο κτίριο το δωμάτιο του με την εξέταση εφόρησε κάτι φόρμες, τις παντόφλες του και ήρτε. Έγραφε κάτι με engineering το παιδί. Έκαμνε σημειώσεις, σχεδιαγράμματα, έγραφε στο computer, πένες, ρίγες, κόλλες, highlighters, μολύβια, χαμός το θρανίο. Εφάαμε πόση ώρα μετά που τέλειωσε να βάλουμε την κάθε ερώτηση με την απάντηση και τα σχεδιαγράμματα της και ακόμα τόση ώρα να φυλάξει τα πράματα του. Επέρασε η ώρα αναλόγως εύκολα το πρωί.

Τωρά που τα γράφω τούτα (πάλε στις κόλλες και θα τα περάσω στο computer μόλις πάω σπίτι), εξεκίνησε η δεύτερη επιτήρηση. Βολεύκει παραπάνω νομίζω στις κόλλες γιατί εν πρέπει να είμαι τόσο προσεχτική όσο με το ipod που πατώ αλλού για αλλού άμα εν βλέπω. Εν αποκρυπτογράφηση που εννά κάμω μετά με έτσι γράμματα αλλά τέλοσπάντων. Την δεύτερη ώρα εν ο ίδιος που ήταν εχτές. Σήμερα ήρτε με την κοντομάνικη αλλά τα 8 διαφορετικά χρώματα πένες έφερε τα πάλε. Προς το παρόν αυτά, τώρα που θα βαρεθώ σε λίγο θα γράψω και άλλα.

10 λεπτά άντεξα.
Λοιπόν...
Εσκέφτηκα πάρακατω. Εσκέφτηκα για την 'ανωνυμία' μου στην μπλοκόσφαιρα. Ως τωρά επροσπαθούσα να μεν γράφω και τόσο προσωπικά πράγματα. Ο μοναδικός που ήμουν σίγουρη ότι ήταν απλά θέμα χρόνου να με καταλάβει αν βάλει τα κομμάτια μαζί εκατάλαβε το. Και πρέπει να πω ότι ήταν μια πολλά ωραία αλλά και κάπως άβολη συζήτηση εκείνη. Θέλω πάρα πολλά να πω για την πόλη που μεινίσκω και να βάλω φωτογραφίες γιατί εν πολλά όμορφη. Αλλά μετά εν πανεύκολο να με βρει κάποιος. Άρα ανωνυμία γιοκ. Οι φίλοι μου εν νομίζω να βρουν εύκολα το μπλοκ αν δεν τους το πω γιατί δεν ασχολούνται με έτσι πράγματα. Εκτός και αν φύει καμιά κουβέντα του παιδιού που εσυνάφερα πιο πάνω (κανόνισε καημένε μου α!). Ξέρω ότι εν θέμα που λίγο πολύ όλοι εσκεφτήκετε. Επροβληματίστηκα και που εδημιουργούσα το μπλοκ και στην πορεία σε διάφορες φάσεις.

Btw γράφει γράφει γράφει τούτος για την εξέταση γράφω γράφω γράφω και εγώ για το ποστ. Ήρτε η κοπέλα που με αλλάσει για κανένα δεκάλεπτο και έχασα τον ειρμό της σκέψης μου. Άρα λίγη δουλειά/διάβασμα και μετά αν μου ξαναέρτει κάτι συνεχίζουμε.

Τελευταίο θέμα γιατί επαρατράβησε το ποστ. Πρέπει να βρω ψευδώνυμα για τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα μου. Any ideas? Εσκέφτηκα να βρω αναλόγως τα πιο κοινά και ευκολοδιάβαστα ονόματα στα αγγλικά όπως άλλη φορά. Θέλω 10 και θα ήταν καλό να μου θυμίζουν τα πραγματικά ονόματα. Μήπως να βάλω ονόματα των bloggers που διαβάζω;

Τελικά ετέλειωσε μισή ώρα πριν την ώρα του. Άυριο πάλε.


4 comments:

  1. Τελικά είσαι εντελώς "σκέψεις στο χαρτί" μάνα μου εσύ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι Κολόνα μου έτσι φαίνεται! Ίσως επειδή εκείνες τις φάσεις δεν έχω το λάπτοπ μου και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

      Delete
  2. "Στο επόμενο επεισόδιο..... Επιτήρηση αρ. 3!!!!". Ανυπομονώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μόλις το έβαλα. Ελπίζω να μην σε απογοητεύσω!

      Delete