Sunday, November 3, 2013

Καλωσόρισες Νιόβρη

Καινούριος μήνας, νέοι στόχοι, νέες σκέψεις;

Μπήκε ο Νιόβρης και υπάρχει ένα κίνημα να θεωρείται Academic Writing Month (εξού και το #AcWriMo στο twitter). Δηλώνεις τον ακαδημαικό στόχο που θέλεις να πετύχεις μέχρι το τέλος του μήνα και συμπληρώνεις στο δημόσιο worksheet τι πέτυχες κάθε μέρα. Έκαμα και επίσημα εγγραφή. Θα το προσπαθήσω. Ίσως είναι το κίνητρο που χρειάζομαι για να είμαι πιο παραγωγική.

Γενικά, δεν θέλω να περάσει ο Νιόβρης γιατί έχω τόσα πολλά που θέλω να κάμω, να τελειώσω, να τακτοποιήσω. Γιατί αν περάσει και ο Νιόβρης είναι Χριστούγεννα πλέον. Πέρασα και τις τελευταίες μέρες μια κρίση θέλω να φύω να πάω σπίτι μου, να τα παραιτήσω όλα, εβαρέθηκα, εκουράστηκα. Αλλά περνά μου σιγά σιγά και θα μου περάσει και αυτή την φορά όπως και τις προηγούμενες. Μεγάλος ο στόχος που έβαλα για αυτόν τον μήνα. Και μόνο αν τον καταφέρω θα είμαι περίπου τόσο καλά με το thesis όσο θα ήθελα να είμαι τα Χριστούγεννα. Πλέον το να έχω full draft τα Χριστούγεννα το αποχαιρέτησα, δυστυχώς.

Ο μόνος λόγος που θέλω να έρθει το τέλος του μήνα είναι γιατί κανόνισα μια έκπληξη για τον Ψηλό μου. Έκλεισα εισητήρια και ξενοδοχείο για διήμερο ταξιδάκι στο Δουβλίνο χωρίς να του πω τίποτε. (Έχει κανένας tips για το Δουβλίνο; Πού να πάμε, πού να φάμε κτλ;) Θα του παρουσιαστώ λοιπόν 2 μέρες πριν την μέρα που του είπα ότι θα πάω, με τα εισιτήρια στο χέρι. Είμαι από τα άτομα που λειτουργούν συνήθως με το συναίσθημα και σε κάποια φάση μπαίνει και η λογική στο παιχνίδι. Και κάτι ροματικά και εκπλήξεις μου αρέσουν πολύ. Γιαυτό και το αποφάσισα αυτό το δώρο. Και ελπίζω ότι θα αντέξω να μην του πω τίποτε ως εκείνη την μέρα και ότι δεν θα μου βγει ξινή η έκπληξη στο τέλος.

Λοιπόν, Νιόβρη καλωσόρισες και ελπίζω να είσαι ιδιαίτερα καλός!

No comments:

Post a Comment