Monday, September 9, 2013

Άσε μας κοπέλα μου

Ψιτ κοπελιά δεν βαρέθηκες τόσα χρόνια να με τρέχεις από πίσω; Όσα βήματα και αν κάνω ακολουθάς τον ίδιο δρόμο. Εγώ δεν σε ανταγωνίζομαι. Δεν κατάλαβα καν ότι το έβλεπες έτσι. Ο μόνος που θέλω να νικήσω και να περάσω δεν είναι άλλος από τον εαυτό μου. Αυτός με δυσκολεύει, αυτός είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στον δρόμο μου. Κανένας άλλος. Ξέρω τις αδυναμίες μου και τα όρια μου.  Έχω τους στόχους μου, τους ανθρώπους μου, τους φίλους μου, τη ζωή μου με τα απλά καθημερινά της πράγματα και είμαι καλά.
Και αν πήραν τα μυαλά σου αέρα εμένα δεν με νοιάζει. Στο λέω ειλικρινά. Λες πράγματα γιατί νομίζεις θα ζηλέψω. Μπα... 

Άσε μας λοιπόν κοπέλα μου...

2 comments:

  1. Ουυυυ τζαι εγω ετυχε να εχω ετσι άτομα κατα καιρους ετσι ατομα τζαι αν ακρως σπαστικά! Βασικα νομίζω εν κομπλεξ και ανασφάλεια δική τους. Μεν λαμβάνεις υπόψη σου αν τζαι ξέρω ποσο δυσκολο ενι γιατι σου σπάζουν τα νεύρα!

    ReplyDelete
  2. Προσπαθώ αλλά έχει φάσεις που γίνονται ανυπόφορα έτσι άτομα! Έλεος ας πούμε!

    ReplyDelete