Friday, January 17, 2014

Γιατί όταν πέφτεις, πρέπει να σηκώνεσαι ξανά

Είδα αυτό το βιντεάκι σήμερα και μου άρεσε πάρα πολύ.
Γιατί θα πέσουμε πολλές φορές στη ζωή μας, κυριολεκτικά και μεταφορικά. 
Το θέμα δεν είναι πόσες φορές θα πέσεις αλλά πόσες φορές θα σηκωστείς. 
Και θα πέσεις και θα ξανασηκωστείς.
Δεν είναι πάντα εύκολο αλλά είναι πάντα αναγκαίο. Δεν τα παρατάω.
Κάθε φορά μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο.

"For teaching us that falling only makes us stronger.
For giving us the encouragement to try again.
Thank you Mom."

7 comments:

  1. Falling hurts. Προτιμώ να μεν πέφτω, κι ας εσηκώστηκα όσες φορές έπεσα.
    Το συσχετισμό με τη μάμμα αφήνω τον προς το παρόν.

    ReplyDelete
  2. Σίγουρα το να μην πέφτεις είναι προτιμότερο. Αλλά δυστυχώς πέφτουμε.

    ReplyDelete
  3. Άρεσε μου πολλά. Αν δεν ππέσεις εν μαθαίνεις κατά την άποψη μου. Όσο για της μάνες για τζείντο χαμόγελο στο 1:47 ρε. Λαλεί τα ούλλα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εκείνο το χαμόγελο που κρύβει τόσα πολλά συναισθήματα και τόσες πολλές σκέψεις.

      Delete
  4. Το πιο πολύτιμο μάθημα ζωής που μου έδωσε τζαι η δική μου η μάμμα, ήταν τούτο. Είδα την στο πολλά δύσκολα της να ππέφτει τζαι να ξανασηκώνεται έτοιμη για μάχη. Νάσαι καλά μανούλα μου όπου τζαινάσαι. Το αγαπημένο της τραγούδι ήταν το "Εφτά φορές να πέφτεις και να σηκώνεσαι οχτώ" του Νταλάρα.
    Εσυγκίνησες με.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσπρο μου και λεπτό (πλέον) να κρατάς τις όμορφες στιγμές και τα μαθήματα που σου έδωσε. Και να χαμογελάς. :)

      Delete
  5. Ευλογημενοι οσοι εχουν ενα χερι να τους βοηθησει να σηκωστουν...να ακουμπησουν...να παρουν δυναμη...Μα πιοτερο ευλογημενοι ειναι αυτοι που χωρις δυσταγμο...χωρις κερδος και χωρις φοβο απλωνουνε το χερι...με συγκινησες...

    ReplyDelete