Friday, January 18, 2013

Love the snow

Σήμερα το πρωί αποφάσισα να μην πάω στο γραφείο για διάβασμα. Λίγο το ότι εν Παρασκευή, εν έχω και ιδιαίτερη όρεξη, προβλέπεται και αρκετό χιόνι για τις επόμενες μέρες. Κάθομαι λοιπόν στο δωματιούι μου με ένα νέσκαφε μπροστά που το παράθυρο και βλέπω που χιονίζει. Αρέσκει μου πάρα πολλά! Κάθε φορά που χιονίζει ενθουσιάζομαι το ίδιο.
Έννε κάτι που βλέπω συχνά και αρέσκει μου που όλα ντύνονται στα λευκά τους. Εν με κόφτει που θα είναι δύσκολες οι συγκοινωνίες τις επόμενες μέρες, εν με κόφτει που εν κρυάδα, εν με κόφτει που πολλά πιθανό να φάω καμιά χαμέ επειδή γλυστρά εγώ απολαμβάνω το.
Πραγματικά η εικόνα εν μαγευτική, εν το βλέπω να κάμνω δουλειά σήμερα. Γι' αυτό σακκάκι, μπότες, γάντια και ένας μικρός περίπατος ενώ χιονίζει! 

2 comments:

  1. ζηλεύω... πόσο όμορφη εικόνα!
    καλό διάβασμα! :)

    ReplyDelete