Wednesday, July 3, 2013

Μέχρι να έρθω Κύπρο

Αγαπητέ αναγνώστη,

Το πιο πιθανό λιώνεις που την πυρά στην αγαπημένη μας και σχεδόν παττισμένη Κύπρο εγώ είμαι ακόμα εδώ στο γραφείο στο τμήμα και αγωνίζομαι με τα κεφάλαια του διδακτορικού. Σε κάποιο που τα διαλείμματα εδιάβασα τούτη την ανάρτηση της Κολόνας και είπα να κάμω κάτι παρόμοιο.

Λοιπόν, μέχρι να περάσουν οι μέρες και να έρθω και εγώ να λιώνω στην Κύπρο που την πυρά θέλω να πετύχω και έχω να κάμω τα εξής: (ο τσας ήλιος που υπήρχε έφυε μόλις τα έγραψα τούτα, τυχαίο;)

- ακολουθώντας το πώς το ξεκίνησε η Κολόνα να χάσω τουλάχιστον εκείνα τα 2-3 κιλούθκια που με ενοχλούν παραπάνω που τα υπόλοιπα που θέλω να χάσω. - Είπαμε ρεαλιστικούς στόχους

- Πρέπει να πακκετάρω για να μετακομίσω (την Δευτέρα) και να σάσω βαλίτσα για να έρθω Κύπρο αφού τακτοποιηθώ στο νέο δωμάτιο πρώτα - βαρκούμαι μόνο στην σκέψη αλλά για τούτα εν έχω επιλογή

- Να τελειώσω τα 2 κεφάλαια που γράφω τις τελευταίες μέρες και να κάμω συνάντηση με τις καθηγήτριες για να τα δουν και να ελπίζω να εν καλά και να μεν θέλουν απίστευτες αλλαγές και διόρθωμα
- Να συνεχίσω το 3ο κεφάλαιο αποτελεσμάτων που έχω μισοξεκινημένο πέρκει δουλέψω στην Κύπρο άλλο κεφάλαιο που εν πιο εύκολο ξέρω το έπρισα σε με τα κεφάλαια αλλά τι να κάμω; αφού πρέπει να τα γράψω και άμα προχωρήσω καλά ώσπου να έρτω Κύπρο θα μπορέσω να χαλαρώσω λίο

- Θέλω όταν έβρω ώρα να πάω κανένα γυρό καταστήματα. έχω να πιάσω δώρα -εν τα γενέθλια της κουμέρας και του Ψηλού τον Αύγουστο- και να πιάσω και κανένα ρούχο και παπούτσι της προκοπής για μένα τωρά που έχει εκπτώσεις. Μετά την μετακόμιση όμως για να μεν θέλω να τα κουβαλώ και εκείνα

- και τελευταίο και άμεσο. Το Σάββατο εν η τελευταία μέρα στο σχολείο και θέλω να φτιάξω δωράκια για τους μαθητές μου γιατί εν ξέρω αν θα δουλεύω και του χρόνου εκεί.
Σκέφτουμαι για κάτι όπως τούτο αλλά λίο πιο προσωπικό για τον καθένα. Θα προλάβω ως το Σάββατο;


6 comments:

  1. και αντ'αυτου καθεσαι τζιε γραφεις ποστ!

    ReplyDelete
  2. Ε καλά και εσύ ίνταλως κάμνεις!

    ReplyDelete
  3. Πιάσε καμβαδες Α4 μέγεθος, γυαλιστερους μαρκαδορους και γράψε πάνω τα ονόματα τους μαζι με κανένα σκεδιουδιν που τους αρέσει. Και προσωπικό και ωραίο για το δωματιο τους.

    ReplyDelete
  4. Ωραία ιδέα! Θα το σκεφτώ! Ευχαριστώ Κολόνα!! :)

    ReplyDelete
  5. Πάντως τζιήντα 2-3 κιλούθκια αν δεν τα θέλεις δώσμου μου τα εμένα:)
    (Τωρά που εν τζιαι ξεπολουλήματα ανεν 1+1 τα κιλά νο προπλεμ:P)

    ReplyDelete
  6. Μα μόνο 2-3; Διώ σου όσα θέλεις! :)

    ReplyDelete